BEDANKT VOOR HET INVULLEN VAN ONZE ENQUÊTE!
In het kader van het evaluatieonderzoek van onze opofferingscampagne heeft een zeer groot aantal van u de online vragenlijst beantwoord die jullie deze maand werd toegestuurd.
De enquête is nu voltooid: we hebben de verschillende resultaten geanalyseerd, we delen deze dan ook met veel plezier!
Positieve punten:
- Meer dan 83% van de ondervraagde donateurs hebben het offer gebracht via Wakala.
- 1 op de 4 ondervraagde donateurs gaf aan dat zij van een kennis over de opofferingscampagne hadden gehoord.
- Meer dan 80% van onze donateurs opent onze post.
- Meer dan 80% van onze ondervraagde donateurs hebben hun opofferingsdonatie online gedaan.
Verbeterpunten:
- Een aanzienlijk aantal van onze donateurs gaf aan dat ze graag een teruggave van hun donatie zouden ontvangen via sms, evenals een rapport of foto’s.
- Verschillende donateurs hebben moeite gehad met online betalingen op de site * (verstoringen gerelateerd aan een bug in het Banksys-platform en buiten onze controle).
- Verschillende donateurs zeggen dat ze meer uitwisseling tussen Karama Solidarity en donoren willen.
Acties:
Het is ons inmiddels duidelijk geworden dat het belangrijkste verbeterpunt voor u de communicatie is. Daarom zal Karama Solidarity de volgende punten introduceren:
- Binnen een maand na Eid al adha een algemeen verslag met foto’s van de voedseldistributies toesturen naar alle donateurs.
- Het versturen van een gedetailleerd offerterapport van onze acties en die van onze partner Islamic Relief, binnen 4 maanden na de Aid al Adha.
- Het opzetten van een “Donorzorgcentrum” om onze uitwisselingen te verbeteren en aandacht te besteden aan uw behoeften.
Graag willen wij u bedanken voor deze zeer goede resultaten! Wij zijn ons bewust van het soms vervelende karakter van deze oefening en waarderen de tijd die u eraan heeft kunnen besteden. Dit sterkt ons in onze overtuiging dat de kwaliteit van de communicatie en de relatie met onze donateurs koste wat het kost prioriteit moet krijgen.